Scooter life

17 november 2014 - South Kuta, Indonesië

Lieve allemaal,

De stage is nog altijd niet begonnen dus we kunnen nog heerlijk de boel verkennen. En hoe kan je dit het best doen? But ofcourse, on a scooter! Het leek super eng eerst, drukte op de weg, links en rechts inhalen etc.. Oh en het sowieso links rijden. Maar, Soes is hier super goed in! We hebben de buurt al verkend, zijn naar Kuta geweest, Denpasar beetje gezien (per ongeluk want we zijn uitgebreid verdwaald (ofcourse).

Ons eerste dagje scooter huren (super duur ook die 3 euro) beviel goed dus hebben onderhandeld en hebben ons veel te hard rijdende ding nu een maand voor 45 euro gehuurd. Als je op een scooter rijdt ben je sneller, handiger en goedkoper uit dan met een auto of taxi. Alleen die hele families of alleen 10 jarige kindjes zien voorbij rijden is wel even wennen.

Slapen in m'n huisje gaat wel ok, behalve dat ik wel een lichte jetlag heb en pas rond half 3 's nachts moe wordt, maar goed dat went vast snel wel.

Vandaag hebben we een heerlijk verwendagje gehad waarbij mijn nagels weer mooi gelakt zijn (2x want ik ben natuurlijk zo'n debiel die meteen haar sandalen wil aantrekken en haar nagels ruïneert). Haha en Romy nam de massage voor een uur die nogal bijzonder leek achteraf (nee, niks met happy endings of iets hoor). We zijn net lekker op het strand van Jimbaran uit eten geweest en zitten nu bij het zwembad waar de wifi het beste is.

Morgen de rest van m'n lichaam maar op het strand verbranden (nu is alleen m'n rug en deel van m'n armen verband, ziet er ook niet uit), en nog genieten van onze vrijheid want woensdag is de introductie bij Ray White om 11 uur.

Dag lieve mensen!

1. Jeffa:
    17 november 2014
    Awesomeeeeeeeee. Heel veel plezier daar. klinkt nu al vet!!!
  2. Esmee Hulst:
    17 november 2014
    Hoi Annick!
    Klinkt goed allemaal zeg!!
    Heel veel plezier nog de komende maanden! :)

X Esmee