Nog maar even..

27 januari 2015 - Kuta Selatan, Indonesië

Lieve allemaal,

Sinds mijn laatste blog is soes gelukkig weer terug. We zijn hier samen aan begonnen meer dan tien weken geleden en we gaan deze reis ook samen afmaken. Er is veel gebeurd maar dit alles heeft ons veel sterker gemaakt niet alleen als personen maar ook vriendschappelijk gezien. Deze ervaring is zo bijzonder geweest en ik had het met niemand anders willen en kunnen doen..

Stage is ook voorbij en wat is de tijd snel gegaan.
De 'grote deal' is helaas niet gelukt omdat het hier blijkbaar normaal is om na het doen van een bod je op het laatste moment terug te trekken.. Oh well..
Ik kan met trots en een voldaan gevoel terugkijken op mijn tijd bij Ray White Pecatu. Listings op onze naam, banners en advertenties overal, veel contacten en één gesloten deal. Het liefst was ik nog maanden gebleven maar helaas is dit niet mogelijk. Onze principal zei wel ' After your study you can always come back '. Who knows..

Als laatste nieuws, heel leuk nieuws! Mijn liefste Mama en mijn oom Alexander zijn er! We hebben via Piet en Maria een prachtig huis gevonden in Jimbaran. Heerlijk tussen de locals en niet ver van het strand en van ons. Gek dat het 2,5 maand geleden is dat ik mama zag en het na een minuut lijkt alsof we elkaar gisteren nog gezien hebben..

Mijn laatste dagen in dit prachtige land gaan nu in en gelukkig heb ik al deze fijne mensen om dat mee te delen. Het afscheid in Nederland was zwaar maar het afscheid over 2 week van Bali wordt misschien nog wel zwaarder.. Bali ik ga nog even heel erg van je genieten!

Tot snel lieve mensen!
Veel liefs

1. Esmee Hulst:
    27 januari 2015
    Leuk om je op deze manier te kunnen volgen Annick! Wat leuk ook dat je moeder en oom er nu zijn! Heel veel plezier nog samen de komende dagen!! En tot snel weer in Nederland! :D

Liefs, Esmee