Vandaag over twee weken..

31 oktober 2014 - Eext, Nederland

Lieve allemaal,

Nog maar twee weekjes en dan is het zover, het grote Annick & Romy gaan naar Bali avontuur. Het is nog zo ontzettend druk met de studie dat je bijna geen besef hebt of stilstaat bij het feit dat je over twee week gewoon op Schiphol staat, samen.. wachten tot we mogen boarden en dan in 17 uur tijd in Denpasar staan. Heel onwerkelijk.
Bali heeft altijd in mijn top 3 van bestemmingen gestaan waar ik graag heen wilde. Dat ik nu dan ook daadwerkelijk daar heen kan, voor 3 maanden lang, is echt onwerkelijk.

Alle voorbereidingen zoals visum, inentingen en dergelijke zijn allemaal geregeld. Nu alleen binnenkort nog de Euro's omwisselen voor Indonesische Rupiah en mijn koffer inpakken en dan ben ik er klaar voor! Vanavond eerst nog even genieten van een feestje in mijn geliefde stad Groningen en zondag is alweer mijn afscheidsdiner met de familie. De tijd gaat zo snel.

Op Bali zal ik elke dag proberen te schrijven, maar nu is het nog niet zo interessant want het is alleen maar studie en studie momenteel. Ik kan niet wachten om foto's en video's te laten zien van waar ik woon, werk en leef drie maanden lang. Nog eventjes geduld!

Selamat tinggal!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade