Nog maar één nachtje slapen..

13 november 2014 - Eext, Nederland

Lieve allemaal,

De schooldrukte is voorbij, de afscheidsdiners zijn geweest, morgen is de dag dat ik naar mijn nieuwe thuis (voor drie maanden) vlieg. Het aftellen van de maanden, weken en dagen is zo snel gegaan en ik hoop dat de tijd daar lang niet zo snel voorbij gaat.

Zoals velen weten, kerst is echt mijn favoriete periode van het jaar.Ik kan het hele jaar door kerstliedjes luisteren, ben gek op sentimentele über romantische films en wanneer de kerstverlichting in de stad hangt.. gelukkiger krijg je me niet denk ik. Ik kon het dan ook niet laten om vast kerstinkopen te doen voor mijn lieve familie. Kerst valt dit jaar voor de familie Schuiling dus alvast vroeg want vanavond liggen er al kerstcadeau's in de woonkamer bij de kachel (helaas staat er nog geen kerstboom).

Ik ga kerst, oud en nieuw en natuurlijk mijn familie en vrienden erg missen, maar ik kijk er zo ontzettend naar uit om Bali (en nog een paar omliggende eilanden) te ontdekken. Het voelt alleen nog alsof dit niet echt gebeurt en ik denk dat ik pas besef dat het echt zo is wanneer ik met beide voetjes op Indonesische grond sta.

Ik zit nu nog in mijn badjas dit te typen en ik ben al mijn lijstjes (ik ben gek op lijstjes maken) bij langs aan het gaan zodat ik niks vergeet mee te nemen. Eerst ga ik zo maar eens mijn koffer opzoeken en dan begint het inpakken toch echt.

De volgende blog die ik schrijf zal vanaf Bali zijn.. (spannend!)

Tot dan lieve allemaal!

1. Niny:
    Jaaa, you can do this!!
  2. Gerda Jager:
    13 november 2014
    voor jou een hele goede vlucht naar het prachtige Bali!
    reis in gedachten mee! liefs gerda, tante van thom en yoelle
  3. Melis:
    13 november 2014
    oeeeeeeh spannend!! hou me op de hoogte! wil alles weten haha
    xxxx
  4. Elianne:
    13 november 2014
    Als ik dit lees kan ik zooo goed indenken hoe jij je nu voelt. Die laatste avond dat je nog in Nederland bent is echt super raar! Omg zo spannend he!!!!!! Heeeeel veeeeeel plezier en succes baby!
  5. Elianne: